sábado, 24 de septiembre de 2011

Bon dia Cerdanyola

Cerdanyola del Vallès, una ciutat que creix, progressa i innova dia a dia. Amb un nombre d’habitants que gira al voltant de 60.000 s’està convertint en un dels nuclis de població més importants del Vallès Occidental.
A la part inferior del seu escut figura la frase “facta non verba”, de la qual ha sorgit el nom del meu bloc. Tot i que aquest llatinisme signifiqui “fets no paraules” he pensat que, donada la tasca que duré a terme en aquest bloc que consistirà a divulgar i informar sobre totes aquelles activitats culturals, lúdiques, esportives etc. que es diguin a terme en aquest municipi, fets i paraules podran conjugar i conviure. Dit d’una altre manera, el meu objectiu serà transformar en paraules aquells fets d’interès que succeeixin a Cerdanyola.
Així doncs, espero despertar la curiositat d’aquelles persones que vulguin saber més sobre aquesta dinàmica ciutat.


2 comentarios:

  1. Anna,
    m'agrada molt la teva idea!! Espero que tinguis molta sort amb aquest projecte.

    ResponderEliminar
  2. M'agrada el tema, el meu és bastant semblant! (pero del meu barri) T'aniré seguint Anna!

    ResponderEliminar